تبلیغات در سایت ما

بهترین دانلود

چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
پشتيباني آنلاين
پشتيباني آنلاين
آمار
آمار مطالب
  • کل مطالب : 199
  • کل نظرات : 14
  • آمار کاربران
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آمار بازدید
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید دیروز : 1
  • ورودی امروز گوگل : 0
  • ورودی گوگل دیروز : 0
  • آي پي امروز : 0
  • آي پي ديروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 953
  • بازدید سال : 4225
  • بازدید کلی : 60977
  • اطلاعات شما
  • آی پی : 3.87.11.93
  • مرورگر :
  • سیستم عامل :
  • امروز :
  • درباره ما
    بهترین دانلود
    به وبلاگ من خوش آمدید
    خبرنامه
    براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



    امکانات جانبی

    تبلیغات

    منتظــــــــران مهـــــــــدی

    بزرگترین فروشگاه اینترتی

    دانلود بازی Kings Quest Chapter 1 برای PC

    سری بازی پنج قسمتی در جستجوی پادشاه (به انگلیسی: King's Quest) یک بازسازی بسیار خوب و حرفه ای از عنوانی کلاسیک با همین نام می باشد. این بازی در سبک ماجراجویی، فانتزی و معمایی می باشد که توسط کمپانی The Odd Gentlemen توسعه داده شده و کمپانی دیرینه و نام آشنا Sierra آن را منتشر کرده است. این نسخه ی جدید شخصیت های مهم و خط های داستانی اشنای نخستین سفرهای کینگ گراهام را مجددا یاد اور می شود و البته مراحل جدیدی را نیز به انها اضافه میکند. درست است که «در جستجوی پادشاه» جدید به اندازه پیشینیان‌اش کلاسیک نیست، اما هنوز یک «در جستجوی پادشاه» است؛ و این خود یکی از بزرگترین اتفاقاتی است که در چند سال اخیر در صنعت بازی‌های رایانه‌ای رخ داده‌است. اگر فکر می‌کنید که این بازی زمین تا آسمان با پیشینیان خود فرق دارد سخت در اشتباهید! درست است که بازی فقط اشاره و کلیک نیست. اما هنوز این مکانیک در بازی وجود دارد. معما‌ها در بازی به قوت خود باقی هستند و باید با آن‌ها سر و کله بزنید.

    Kings Quest Chapter 1 PC-CODEX

     

    Kings Quest Chapter 1 pc cover دانلود بازی Kings Quest Chapter 1 برای PC

     

    نرم افزار اجرای بهتر بازی ها NVIDIA PhysX 9.15.0428

    اگر توجه کرده باشید هنگام اجرای بازی خطاهای زیادی مانند physxloader و … ممکن است پیش بیاید یا اگر سیستم شما از نظر سخت افزاری قدرتمند نباشد مهم خواهد بود که در هنگام اجرای بازی حداکثر منابع سیستمی به اجرای بازی اختصاص یابد که میتوانید برای حل آن از نرم افزار NVIDIA PhysX استفاده کنید . به کمک این برنامه سرعت Load Game ها نیز افزایش می یابد و کاربر زمان کمتری را برای بارگزاری بازی و گرافیک های مراحل سپری می کند. این نرم افزار سرعت و کیفیت اجرا بازی هایتان را افزایش دهید و ضمناً از فشار بیش از حد روی CPU و RAM سیستم خود جلوگیری نماید.

     

    NVIDIA PhysX System Software 9.15.0428 نرم افزار اجرای بهتر بازی ها NVIDIA PhysX 9.15.0428

     

    دانلود بازی Wolfenstein The Old Blood برای PC

    وقایع داستانی Wolfenstein: The Old Blood در سال ۱۹۴۶ دنبال می شود و قهرمان بازی هم طبق سنت همیشگی B.J. Blazkowicz است. این بازی به طور کلی دو بخش است: در بخش اول شما می بایستی از یک نگهبان آهنین بگذرید، وارد قلعه Wolfenstein شوید و مشخصات مکان مخفی شدن ژنرال Deathshead را پیدا کنید. در بخش دوم هم که ادامه این قسمت می باشد، شما از دهکده Wulfburg می گذرید که در آن یک باستان شناس ناتزی، به دنبال کشف اسرار نیروهای شیطانی این منطقه و به کنترل در اوردن آنها است. داستان Wolfenstein: The Old Blood قبل از اتفاقات Wolfenstein: The New Order رخ می دهد و دارای گیم پلی همچون The New Order بوده اما این بار شاهد سلاح ها و داستان جدیدی هستیم. این یک بازی شوتر اول شخص است که نقش اصلی آن B.J. Blazkowicz نام دارد؛ یک تکاور آمریکایی که در سال ۱۹۴۶ به نبرد با نیروهای نازی می‌پردازد. در این بازی بازیکنان برای کشتن سربازان دشمن و شخصیت‌های روباتی، از هفت‌تیر، مسلسل، اسنایپ، سلاح‌های تخیلی و مواد منفجره بهره می‌برند. بازیکنان همچنین می‌توانند مخفیانه خود را به دشمن برسانند و با ضربات پی‌در‌پی چاقو کار آنها را بسازند و یا گلوی آنها را ببرند. بعضی از سلاح‌ها به بازیکنان این امکان را می‌دهد که دشمنان را منفجر کنند و تکه‌های بدنشان در محیط اطراف پخش شود. بازی همچنین حاوی کات‌سین‌های خشن با صحنه‌های دلخراش است: شخصی که چاقو وارد پایش شده و توسط بازجو جریان برق به او داده می‌شود؛ بدن شخصی که به وسیله‌ی یک سگ خورده می‌شود؛ دست یک شخص که به وسیله‌ی چاقو بریده می‌شود

    Wolfenstein The Old Blood PC-CODEX

    |آپدیت Update.1-CODEX به پست اضافه شد|

     

    Wolfenstein The Old Blood pc cover small دانلود بازی Wolfenstein The Old Blood برای PC

    دانلود بازی Lemma برای PC

    Lemma یک بازی اول شخص می باشد که بر اساس حرکات پارکور می باشد و دنیایی مبتنی بر قوانین فیزیک را تشکیل می دهد. تمامی حرکات شما در طول بازی می تواند تاثیرگذار بر محیط اطرافتان باشید و ساختارهایی که در فضای بازی تولید می کنید را تغییر دهد. شما می توانید سطح مختلفی را برای خود ایجاد کنید و یا از بین ببرید. بازی دارای رفتاری غیرخطی بوده و دارای ۴گونه اتمام مختلف است.

    Lemma PC-RELOADED

     

    Lemma pc cover دانلود بازی Lemma برای PC

     

    دانلود بازی Batman Arkham Knight برای PC

    اتفاقات این نسخه بعد از وقایع آرکم سیتی (Arkham City) اتفاق می افتد. یک سال بعد از مرگ جوکر، بتمن که در نبود رقیب همیشگی خود دوباره به میدان بازگشته است. در این حال جمعی از دشمنان اصلی بتمن، یعنی Two-Face، Penguin و Harley Quinn نیز این فرصت را پیدا کرده اند که هر یک به دلیل خاص خود، باهم دیگر علیه بتمن متحد شوند. اما تهدید دیگری نیز متوجه شهر گاتام است. Scarecrow (مترسک) در شب هالووین، با گاز و بمب های ترس جدید خود، شهر را مورد تهدید قرار می دهد. این اتفاق باعث خارج شدن ۶ میلیون نفر از شهر گاتام می شود و حال بتمن به همراه پلیسی که تعداد نیروهایش به شدت کم شده است، باید گاتام را که از خلافکاران پر شده است، نجات دهند. ولی همه چیز به این جا ختم نمی شود. بتمن، حال باید با دشمن جدیدی رو به رو شود… Arkham Knight. Arkham Knight، برای اولین بار وارد سری بتمن شده است و قبل از این عنوان در هیچ کمیک، فیلم یا بازی ایفای نقش نکرده است. به اعتقاد طرفداران بازی، این شخصیت احتمالا دشمن اصلی بتمن در این عنوان خواهد بود و گواه آن نیز قرار گرفتن نام این شخصیت بر بازی است. به هر حال چیز زیادی در مورد ماهیت این شخصیت در دسترس نیست. تنها چیزی که می دانیم، این است که بر روی لباس این شخصیت، علامت Arkham Asylum حک شده است. لباس این شخصیت، به نوعی حالت نظامی لباس بتمن است. Arkham Knight اطلاعات زیادی در مورد بتمن دارد و علیرغم این که متحد Scarecrow است ولی دلایل شخصی خودش را برای کشتن بتمن دارد.

    Batman Arkham Knight PC-CPY

    |برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی، نسخه کرک شده بازی|

     

    Batman Arkham Knight pc cover small دانلود بازی Batman Arkham Knight برای PC

    نرم افزار مرورگر سریع گوگل کروم Google Chrome 44.0.2403.107

    رورگر محبوب کاربران حرفه ای دنیای وب یعنی Google Chrome که توانسته است در مدت زمان بسیار کمتری نسبت به دیگر رقیبان کاربران بسیار زیادی را جذب کند و دلیل اصلی این موفقیت بزرگ شرکت گوگل در رقابت با دیگر شرکت ها سادگی و سرعت بسیار بالای این مرورگر قدرتمند در بارگذاری صفحات وب و همچنین استفاده بسیار کم از منابع سیستم و در نتیجه سرعت بسیار بالای خود نرم افزار می باشد. Google Chrome در ابتدای راه یک مرورگر بسیار ساده در ظاهر بود که هرآنچه یک کاربر از مرورگر وب میخواست را در خود جای داده بود. امنیت مثال زدنی که گوگل برای هک شدن آن جایزه گذاشت و همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. قابلیت جالب و اصلی این نرم افزار که آن را فایرفاکس متمایز میکند این است که در کروم هر TAB باز شدن دارای یک فایل پردازشی است و این باعث می شود که اگر یک صفحه دچار کرش و مشکل شود ، دیگر صفحات بدون مشکل به کار خود ادامه دهند و این یعنی اینکه کروم هیچوقت هنگ نخواهد کرد! کروم در مقابل صفحات POP-UP بسیار مقاوم است و تا آنجا که ممکن است این صفحات را بلوک خواهد کرد. گوگل کروم در ابتدای عرصه خود ، بسیار ساده بود و مانند فایرفاکس از افزونه ها سود نمی برد. ولی در نسخه های اخیر گوگل امکان اضافه کردن افزونه ها را نیز فعال کردن و هم اکنون افزونه های بسیار زیادی برای گوگل کروم نوشته شده است.

     

    | نسخه ویندوز و مک قرار گرفت |

    Google%20Chrome%2044.0.2403.107 نرم افزار مرورگر سریع گوگل کروم Google Chrome 44.0.2403.107

    دانلود فصل دوم انیمیشن Avengers Assemble Season 2 2014

    Avengers Assemble Season 2 WebRip (2014) Mkv

    |دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

    |قسمت بیست و سوم به پست اضافه شد|

     |زیرنویس فارسی قسمت بیست و سوم به پست اضافه شد|

     

    Avengers Assemble Season 2 cover دانلود فصل دوم انیمیشن Avengers Assemble Season 2 2014

     

    نام انیمیشن: Avengers Assemble

    ژانر: انیمیشن

    سال انتشار: ۲۰۱۴

    مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۲۲ دقیقه

    حجم: به طور میانگین هر قسمت ۱۶۲ مگابایت

    کیفیت: Webrip 720p

    WiKi

    زیرنویس فارسی: دارد، اختصاصی دانلودها

    خلاصه داستان: فصل دوم انیمیشن محبوب و دوست داشتنی آونجرز شروع به پخش شده است. در این فصل که در ادامه ی فصل پیشین می باشد، آونجرها با استاد Red Skull مواجه خواهند شد که نام آن Thanos می باشد. وی کسی است که تحت تعقیب برای Infinity Gems می باشد و …

    دانلود بازی Lords of Fallen برای PC

    شروع داستان بازی ما از ۸ هزار سال بعد از قیام مردم و جنگ است. زمانی که مردم کاملا فراموش کرده اند که بر روی زمینی زندگی می کنند که پادشاهی غول پیکر در آن دفن شده است. کاملا غافل شده اند از اینکه ممکن است سپاهیان او به زمین بیایند و معبود خود را از زندان رهایی دهند. مردم در  گناهان خود غرق شده اند و دیگر هیچ چیزی برای آنان اهمیت ندارد. طبق این افسانه در گذشته کسانی که گناهی  مرتکب انجام می دادند صاحب یک خالکوبی بر روی بدن خود میشدند که نشان میداد چه گناهی کرده اند. در این بین شخصیت داستان ما Hyrkan نام دارد که مردم شهر او را با لقب شیطان صدا می زنند. او یکی از گناه کار ترین انسان های روی زمین است و تمام بدنش را خال کوبی برگرفته و گناهی وجود ندارد که تا به حال مرتکب نشده باشد. حال نیرو های شیطانی از غفلت مردم استفاده می کنند و برای آزاد کردن معبود خویش به زمین حمله ور می شوند. در این بین زمینیان به دنبال فردی قهرمان و پاک هستند تا او را به جنگ با این موجودات بفرستند ولی دیگر کسی با این مشخصات در زمین وجود ندارد. تمام دنیا را گناه و پلیدی فرا گرفته و تنها راه حل این است که بدترین انسان ها را به جنگ بدترین موجودات بفرستیم. شیطانی در بدن انسان در برابر شیطاینی آسمانی. داستان بازی پتانسیل بالایی دارد و درصورت پیاده سازی درست آن شاهد داستانی عمیق و جذاب خواهیم بود.

    Lords of Fallen PC-CPY

    |نسخه فشرده BlackBox با حجم ۷ گیگابایت به پست اضافه شد|

     

    Lords Of The Fallen pc cover small دانلود بازی Lords of Fallen برای PC

    دانلود فیلم جدید Blunt Force Trauma 2015

    دانلود فیلم جدید Blunt Force Trauma 2015 با لینک مستقیم

    دانلود رایگان فیلم خارجی Blunt Force Trauma 2015 با کیفیت عالی

    کیفیت BluRay 720p ( نهایت کیفیت فوق العاده ) قرار گرفت

    نام فیلم : Blunt Force Trauma

    اطلاعات کامل : IMDB

    ژانر : اکشن

    محصول : 2015 آمریکا

    امتیاز : 5.7/10

    کیفیت: BluRay 720p

    کارگردان : Ken Sanzel

    بازیگران : Mickey Rourke, Ryan Kwanten, Freida Pinto

    خلاصه داستان داستان فیلم درباره ی ماجراجویی های دو هفت‌ تیرکش به نام های جان و کُلت هست که وارد رقابت های نفس‌گیر هفت‌تیرکشی ، در دنیای مخوف زیرزمینی می شوند و…

     

    تبلیغات
    نویسندگان
    ورود کاربران
    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع
    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری
    تبادل لینک هوشمند

      تبادل لینک هوشمند

      برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بهترین دانلود و آدرس minitoonss.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






    آخرین نظرات کاربران
    تمنا - چطوری یا نه؟ - 1394/10/2
    لیدا - مگا لینک یکی از بهترین پیج های تبادل لینک در ایران با رتبه بسیار عالی در گوگل از شما برای تبادل لینک دعوت به عمل می آورد. - 1394/9/29
    نینجا - very good - 1394/9/27
    متین - سلام
    میبینم که مشتری رو هوا میزنی
    ولی به هر حال بنرتو چون ساده بود از چترومشون برداشتن
    یکم حرفه ای تر کار کن سهیل
    اینو من براشون زدم
    http://uupload.ir/files/f8zc_eeee.jpg
    پاسخ:سلام هههههه هههه توی چت ورم ها زیاد نگرد من حرفه ایی رایگان کار نمیکنم اینو بدونه چون اگه ما حرفه ایی بزنیم نمیتونی ببنی - 1394/9/26
    محمد - دوباره سلام . انشالا که حال شما (مدیرمحترم) خوب هست؟؟
    راستش من واقعا دوست دارم که شما نامی از سایت های من در وبلاگ قشنگتون منتشرکنید(منو لینک کنید) و افراد بیشتری بتوانند با سایت من اشنا شوند.
    میدونم با کمال پررویی دارم درخواست کمک بزرگی ازتون میکنم ولی صمیمانه خواستار این هستم که لطف کنید من را لینک کنید.
    البه من هم برای جبران لطفتون شما را لینک میکنم.
    لطفا این سایتم را ( http://mag-iran.com/ ) با کلمه : دانلود مقاله و این سایت را (http://www.getpaper.ir/ ) با کلمه : دانلود پایان نامه لینک کنید.
    من هم شما را در یکی از سایت های بزرگ و عمر دارم (http://pdfarticle.net/ ) با افتخار لینک میکنم.
    فقط حتما بگید با چه کلمه ای شما را لینک کنم؟؟
    منت میزارید اگربا درخواست بنده موافقت بفرمایید.
    امری بود در خدمتم.
    محمد ابراهیمی
    09366839972
    - 1394/7/23
    hanieh - سلام . عاللللللللللیییییییییییییییییی یییییه

    پاسخ:سلام ممنونم - 1394/7/8
    links-exchange.lxb.ir - سلام
    اینم آدرس وبم...
    منو با نام :links-exchange.lxb.ir
    و آدرس : http://links-exchange.lxb.ir
    لینک کن.
    ممنون - 1394/7/8
    نوید - عالیه بچه ها
    پاسخ:چاکرتم - 1394/6/28
    نوید - عالی بود عالی عالی دانلود نکنین ضرر کردین
    پاسخ:سلام ممنونم برادر - 1394/6/27
    سهیل - سلام مرسی خوب بود اما دیوار ها اصلا خوب نیست
    پاسخ:سلام خواهش نظر من نبوده به بابت دیوار نظر سوپرسیل بوده - 1394/6/27/minitoon
    عنوان آگهی شما

    توضیحات آگهی در حدود 2 خط. ماهینه فقط 10 هزار تومان

    عنوان آگهی شما

    توضیحات آگهی در حدود 2 خط. ماهینه فقط 10 هزار تومان

    به بهترین دانلود امتیاز دهید