تبلیغات در سایت ما

بهترین دانلود

چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
پشتيباني آنلاين
پشتيباني آنلاين
آمار
آمار مطالب
  • کل مطالب : 199
  • کل نظرات : 14
  • آمار کاربران
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آمار بازدید
  • بازدید امروز : 5
  • بازدید دیروز : 0
  • ورودی امروز گوگل : 1
  • ورودی گوگل دیروز : 0
  • آي پي امروز : 2
  • آي پي ديروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 90
  • بازدید سال : 4314
  • بازدید کلی : 61066
  • اطلاعات شما
  • آی پی : 3.142.197.212
  • مرورگر :
  • سیستم عامل :
  • امروز :
  • درباره ما
    بهترین دانلود
    به وبلاگ من خوش آمدید
    خبرنامه
    براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



    امکانات جانبی

    تبلیغات

    منتظــــــــران مهـــــــــدی

    بزرگترین فروشگاه اینترتی

    دانلود بازی Magnetic Cage Closed برای PC

    Magnetic Cage Closed شما را وارد دنیایی پر از رمز و راز می‌کند که می‌تواند ساعت‌ها شما را مشغول کند. در بازی Magnetic Cage Closed شما در نقش شخصی زندانی در مکانی که پر از تله‌های مختلف است ایفای نقش می‌کنید. زندان بازی به شکلی طراحی شده که گویی هیچ راه فراری نیست و چشمی‌نیز مدام در حال تماشای شما است. تنها راه زنده ماندن در این مکان تسلط بر اسلحه آهنربایی و دور ماندن از آسیب‌هایی است که این زندان قصد دارد به شما وارد کند. هر چقدر که خود را بهتر و کاربردی تر نشان دهید شانس بیشتری برای زنده ماندن در اختیار شما قرار خواهد گرفت. اگرچه زندان بازی به شکلی طراحی شده که راه فرار وجود نداشته باشد ولی همیشه راهی برای فرار برای شما وجود خواهد داشت.

    Magnetic Cage Closed PC-CODEX

    |آپدیت Update.v1.03-CODEX به پست اضافه شد|

     

    Magnetic Cage Closed pc cover small دانلود بازی Magnetic Cage Closed برای PC

     

    دانلود بازی Dying Light The Bozak Horde برای PC

    این محتوای اضافه به عنوان بخشی در Season Pass بازی گنجانده شده بود. این محتوای اضافه شامل یک نقشه جدید و هم چنین گیم پلی ای جدید می باشد. حال نوبت شماست که هجوم آورید! وارد استادیومی شوید که برجسته ترین مکان در شهر Harran است و مستقیما گودالی برای قتل عام زامبی ها حفر کنید. به تنهایی یا با پیوستن به بازمانده های دیگر مهارت مبارزه ایتان را در برابر انبوهی از زامبی ها آزمایش نمایید. با امواجی گسترده دشمن که هر لحظه قوی تر می شوند مبارزه کنید، در حالی که با یک بیماری مرموز روانی به نام “Bozak” مقاومت می کنید.

    Dying Light The Bozak Horde PC-CODEX

    Dying Light The Bozak Horde Addon-RELOADED

     

    Dying Light The Bozak Horde pc cover small دانلود بازی Dying Light The Bozak Horde برای PC

    Legend of Kay Anniversary برای PC

    این عنوان در سبک اکشن ادونچر پلتفرمر ۳D برای اولین بار ۱۰ سال پیش برروی PS2 منتشر شد و حال دوباره بازسازی شده است. از ویژگی های این بازسازی می توان به بافت های با کیفیت بالا،جزئیات جدید و بهینه شده کاراکترها، چند ضلعی های بیشتر و تکنیک های مدرن رندرینگ به اضافه صدای مطلوب و فراگیر، جزئیات زیاد محیط مراحل بازی، رابطه کاربری جدید برای استفاده آسان و راحتی بازی، کات سکانس های بهینه شده و HD، اضافه شدن اچیومنت و تروفی، اضافه شدن قابلیت آنلاین و Leaderboard، * یک اکشن پر سرعت در ۶۰ فریم؛ اجرا نسخه Wii U در ۷۸۰p، ۲۵ مرحله مختلف و ۱۵ دشمن متفاوت و Bossهای حماسی، سلاح ها شامل ۳ مدل هستند چکش، شمشیر؛ پنجه که هرکدام شیوه مبارزه مخصوص خود را دارند و … اشاره نمود.

    Legend of Kay Anniversary PC-RELOADED

     

    Legend of Kay Anniversary pc cover small دانلود بازی Legend of Kay Anniversary برای PC

     

    دانلود بازی LEGO Jurassic World برای PC

    بازی LEGO Jurassic World یک بازی بسیار زیبا و جذاب است که توسط کمپانی TT Games ساخته و طراحی و توسط Warner Bros. Games برای PC منتشر شده است. در این بازی بسیار زیبا لگو های بسیار زیادی وجود دارند که پا به دنیای دایناسور ها گذاشته اند و اطلاعی ندارند که چه خطری آنها را تهدید می کند سپس تصمیم می گیرند تا با دایناسور ها مقابله کنند و جلوی آنها بایستند. در این بازی تعداد بسیار زیادی دایناسور وجود دارد که هرکدام دارای قابلیت های عجیبی هستند و می توانند به راحتی به شما آسیب وارد کنند و شما را از ادامه سفر خود بازدارند. اگر فیلم Jurassic Park را که در سال ۱۹۹۳ منتشر شد مشاهده کرده باشید حتما صحنه های این بازی برای شما آشنا می باشد زیرا داستان این بازی از روی فیلم Jurassic Park ساخته شده است و تمامی لحظه های آن را برای شما شبیه سازی می کند و باعث می شود که گیمر لذت کامل را از بازی کردن ببرد ، همچنین گرافیک این بازی بسیار بالا می باشد و به راحتی از کیفیت ۴k پشتیبانی می کند. در این بازی دایناسورهایی با رفتار ها و شکل و شمایل مختلف وجود دارد که شما باید مواظب باشید که آنها را عصبانی نکنید زیرا رفتارهای آنها غیرقابل پیش بینی است و ممکن از به شما آسیب وارد کنند.

     

    LEGO Jurassic World PC – RELOADED

    |نسخه فشرده BlackBox با حجم ۵.۲  گیگابایت به پست اضافه شد|

    |مجموعه دی ال سی DLC.Pack-BAT  به پست اضافه شد|

     

    LEGO Jurassic World Small دانلود بازی LEGO Jurassic World برای PC

    دانلود بازی The Witcher 3 Wild Hunt برای PC

    Witcher ها افرادی هستند که از سنین پایین تحت آموزش های سختی قرار می گیرند و به واسطه ی همین آموزش ها می توانند موجودات خطرناک را از بین ببرند و زنده بمانند.  تغییراتی که روی آن ها انجام می گیرد که شامل آماده سازی گیاهان دارویی و معجون های سحر و جادو می باشد سبب به وجود آمدن رفلکس های فوق انسانی در آن ها می شود و به آن های توانایی های ویژه ای مانند دید بهتر در شب و تاریکی را می دهد و سبب می گردد تا آن ها کاملا از عواطف انسانی دور باشند که هر چند درباره ی Geralt Rivia این موضوع چندان صدق نمی کند. Geralt نیز یکی از Witcher ها یا به عبارت دیگر بهترین آن ها می باشد که به سبب یکی از آزمایشات جدیدی که در کودکی روی او انجام شده است و او از معدود کسانی بوده است که از آن جان سالم به در برده، سبب شده تا رنگ دانه های بدن وی از بین بروند و او کاملا به رنگ سفید درآید به همین دلیل به او گرگ سفید نیز گفته می شود. بر خلاف نسخه های پیشین که داستان حول یک ماموریت مشخص و البته محدود می چرخید در Wild Hunt شاهد یک داستان بسیار گسترده با پیچش های داستانی متعدد خواهید بود که یک حماسه ی جدید را رقم خواهد زد. داستان بازی مدتی بعد از نسخه ی دوم ( حدود ۶ ماه ) اتفاق می افتد و در آن Geralt کمی پیر تر شده است اما همچنان همان چالاکی سابق را دارد و اینبار حتی می تواند از درختان نیز بالا برود.

    The Witcher 3 Wild Hunt PC-FLT

    |آپدیت The.Witcher.3.Wild.Hunt.Update.v1.07-BAT به پست اضافه شد|

     

    The Witcher 3 Wild Hunt pc cover small دانلود بازی The Witcher 3 Wild Hunt برای PC

    دانلود بازی Lethis Path of Progress برای PC

    Lethis – Path of Progress یک بازی در سبک قدیمی ۲بعدی در زمینه ی شهرسازی می باشد که در دنیایی با نام Lethis رخ می دهد. شما باید شهرها را ساخته و مدیریت کنید، منابع حیاتی را برای شهرنشینان خود مهیا کنید هم چنین مطمئن باشید که تعداد کافی کارگر در خط های تولید شما وجود دارند تا این محصولات را به دست مردم برسانند. با سایر شهرها به تجارت بپردازید، درخواست های امپراطوری را با افتخار انجام داده و باعث شادی مردم شهرهای خود شوید.

    Lethis Path of Progress PC-SKIDROW

    |آپدیت v1.0.9.Update-SKIDROW به پست اضافه شد|

     

    Lethis Path of Progress screenshots pc cover small دانلود بازی Lethis Path of Progress برای PC

    دانلود بازی Niko Through The Dream برای PC

    Niko سفری وابسته به روح از میان رویاها می باشد. جایی که ماجراجویی، رویاها و معماها در دنیایی مینیمال گرد یکدیگر می آیند. جرئت خیال پردازی را به خود بدهید! Niko: Through the Dream یک بازی در سبک ماجراجویی و ایندی می باشد که توسط کمپانی Studio Paint توسعه و انتشار پیدا کرده است.

    Niko Through The Dream PC-FLT

     

    Niko Through The Dream pc cover small دانلود بازی Niko Through The Dream برای PC

    دانلود بازی Blues and Bullets Episode 1 برای PC

    Eliot Ness که قهرمان قدیمی افسانه Untouchables بوده است، حال قصد دارد تا تمامی وقت روز خود را در بارها و رستوران ها بگذراند و از خود را درگیر موضوع های کثافت بار شهر خود یعنی Santa Esperanza نکند. اما کم کم وقایع همان طور که برنامه ریزی شده است پیش می آیند! وقتی که کودکان شهر به طور ناگهانی ناپدید می شوند و پلیس شهر چشمان خود را روی این موضوع بسته، Eliot تصمیم می گیرد تا قانون را به دست بگیرد و عدالت را به جامعه بازگرداند. اگرچه این امر باعث مختل شدن زندگی صلح آمیز و آرام وی می شود، وی به دنبال اجرای حق است.

    Blues and Bullets Episode 1 PC-CODEX

     

    Blues and Bullets Episode 1 pc cover small دانلود بازی Blues and Bullets Episode 1 برای PC

    دانلود بازی Victor Vran برای PC

    Victor Vran یک عنوان اکشن نقش افرینی ایزومتریک به نام می باشد که شباهت زیادی به عنوان تحسین شده ی دیابلو دارد. به گفته ی سازندگان این بازی نکات و المانهای جدیدی را به این ژانر می افزاید.بارزترین انها این است که در این بازی شخصیت ما از قابلیت پرش برخوردار است که در هیچ کدام از بازیهای این ژانر شاهد ان نبوده ایم. Victor Vran هم از قابلیت تک نفره و هم چند نفره ی انلاین پشتیبانی می نماید و در ان شما قادرید تا از گستره ی وسیعی از اسلحه ها و لباسها و قدرت ها و کارتهای سرنوشت استفاده کنید و از بین انها انتخاب نمایید. Victor Vran با ورود خودش می خواهد انقلابی در حوزه ژانرهای شبیه خودش باشد.در این بازی به کاراکتر شما اجازه پرش داده می شود که اگر با ویژگی های این ژانر آشنا باشید این ویژگی یعنی همان انقلاب. شما می توانید از یک طیف وسیع تجهیزات سلاح، کارت های قدرت و سرنوشت را انتخاب کنید و به کار بگیرید.

    Victor Vran PC-CODEX

     

    Victor Vran pc cover small دانلود بازی Victor Vran برای PC

     

    دانلود بازی Cradle برای PC

    Cradle یک بازی اول شخص تخیلی می باشد که در آن گیمر باید دنیای اطراف خود را جستجو کند. داستان بازی بر اساس روابط شخصیت اصلی بازی و یک دختر مکانیکی که بوسیله تغییر ناگهانی حال و هوای روحی خود را در بیابانی تصویر می کنند. این بازی توسط کمپانی Flying Cafe توسعه و انتشار پیدا کرده است.

    Cradle PC-CODEX

     

    Cradle pc cover دانلود بازی Cradle برای PC

    تبلیغات
    نویسندگان
    ورود کاربران
    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع
    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری
    تبادل لینک هوشمند

      تبادل لینک هوشمند

      برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بهترین دانلود و آدرس minitoonss.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






    آخرین نظرات کاربران
    تمنا - چطوری یا نه؟ - 1394/10/2
    لیدا - مگا لینک یکی از بهترین پیج های تبادل لینک در ایران با رتبه بسیار عالی در گوگل از شما برای تبادل لینک دعوت به عمل می آورد. - 1394/9/29
    نینجا - very good - 1394/9/27
    متین - سلام
    میبینم که مشتری رو هوا میزنی
    ولی به هر حال بنرتو چون ساده بود از چترومشون برداشتن
    یکم حرفه ای تر کار کن سهیل
    اینو من براشون زدم
    http://uupload.ir/files/f8zc_eeee.jpg
    پاسخ:سلام هههههه هههه توی چت ورم ها زیاد نگرد من حرفه ایی رایگان کار نمیکنم اینو بدونه چون اگه ما حرفه ایی بزنیم نمیتونی ببنی - 1394/9/26
    محمد - دوباره سلام . انشالا که حال شما (مدیرمحترم) خوب هست؟؟
    راستش من واقعا دوست دارم که شما نامی از سایت های من در وبلاگ قشنگتون منتشرکنید(منو لینک کنید) و افراد بیشتری بتوانند با سایت من اشنا شوند.
    میدونم با کمال پررویی دارم درخواست کمک بزرگی ازتون میکنم ولی صمیمانه خواستار این هستم که لطف کنید من را لینک کنید.
    البه من هم برای جبران لطفتون شما را لینک میکنم.
    لطفا این سایتم را ( http://mag-iran.com/ ) با کلمه : دانلود مقاله و این سایت را (http://www.getpaper.ir/ ) با کلمه : دانلود پایان نامه لینک کنید.
    من هم شما را در یکی از سایت های بزرگ و عمر دارم (http://pdfarticle.net/ ) با افتخار لینک میکنم.
    فقط حتما بگید با چه کلمه ای شما را لینک کنم؟؟
    منت میزارید اگربا درخواست بنده موافقت بفرمایید.
    امری بود در خدمتم.
    محمد ابراهیمی
    09366839972
    - 1394/7/23
    hanieh - سلام . عاللللللللللیییییییییییییییییی یییییه

    پاسخ:سلام ممنونم - 1394/7/8
    links-exchange.lxb.ir - سلام
    اینم آدرس وبم...
    منو با نام :links-exchange.lxb.ir
    و آدرس : http://links-exchange.lxb.ir
    لینک کن.
    ممنون - 1394/7/8
    نوید - عالیه بچه ها
    پاسخ:چاکرتم - 1394/6/28
    نوید - عالی بود عالی عالی دانلود نکنین ضرر کردین
    پاسخ:سلام ممنونم برادر - 1394/6/27
    سهیل - سلام مرسی خوب بود اما دیوار ها اصلا خوب نیست
    پاسخ:سلام خواهش نظر من نبوده به بابت دیوار نظر سوپرسیل بوده - 1394/6/27/minitoon
    عنوان آگهی شما

    توضیحات آگهی در حدود 2 خط. ماهینه فقط 10 هزار تومان

    عنوان آگهی شما

    توضیحات آگهی در حدود 2 خط. ماهینه فقط 10 هزار تومان

    به بهترین دانلود امتیاز دهید