تبلیغات در سایت ما

بهترین دانلود

چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
پشتيباني آنلاين
پشتيباني آنلاين
آمار
آمار مطالب
  • کل مطالب : 199
  • کل نظرات : 14
  • آمار کاربران
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آمار بازدید
  • بازدید امروز : 16
  • بازدید دیروز : 0
  • ورودی امروز گوگل : 2
  • ورودی گوگل دیروز : 0
  • آي پي امروز : 5
  • آي پي ديروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 101
  • بازدید سال : 4325
  • بازدید کلی : 61077
  • اطلاعات شما
  • آی پی : 3.135.195.249
  • مرورگر :
  • سیستم عامل :
  • امروز :
  • درباره ما
    بهترین دانلود
    به وبلاگ من خوش آمدید
    خبرنامه
    براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



    امکانات جانبی

    تبلیغات

    منتظــــــــران مهـــــــــدی

    بزرگترین فروشگاه اینترتی

    دانلود بازی DeadCore برای PC

    بعد از طوفان مغناطیسی بسیار قدرتمندی… ناگهان شما به هوش می آیید! حافظه شما پاک شده و به کاوش دنیای اطراف خود می پردازید. چیزی یا کسی است که شما را به سمت بالا و بالاتر هدایت می کند. ناگهان، شما بزرگترین برجی که تا به حال دیده شده است را مقابل خود می بینید که از میان مه پدیدار می شود و متوجه می شوید که برای پاسخ به معماهای ذهن خود، باید به نوک این برج برسید. حال، چنان هم این موضوع ساده نیست و شما با یک سیستم امنیتی فوق تکنیکی مواجه هستید که از مکانیزم های پیچیده ساخته شده، لیزرهای کشنده و ربات ها نگهبان در سرتاسر این برج قرار داده شده اند و هر حرکت شما را ردیابی می کنند و به دنبال شما می گردند.

     

     DeadCore PC-RELOADED

     

    Dead Core pc cover دانلود بازی  DeadCore برای PC

    دانلود بازی Evolve برای PC

    همانند Left 4 Dead، به نظر می رسد این بازی هم دارای داستانی ساده و کلیشه ای خواهد بود. داستان Evolve در آینده ای دور و در سیاره ای به نام Shear جریان دارد، جایی که انسان ها پس از استعمار بسیاری از سیارات، اکنون در اینجا به مشکل جدی بر خورده اند و شما به همراه تیمی از شکارچیان حرفه ای و سربازان با سابقه جنگی برای تصاحب این سیاره باید هیولاهای آنجا را از بین ببرید. در حال حاضر هشت شخصیت به نام های Markov، Hank ، Val، Griffin، Maggie، Lazarus، Bucket و Hyde برای این بازی معرفی شده اند که شما در قالب یک تیم چهار نفره وارد بازی می شوید می توانید به دلخواه در نقش هر کدام از آنها بازی کنید. این هشت نفر هر کدام دارای سلاح ها، قابلیت ها و کلاس های بخصوصی هستند. این بازی بیش از همه بر روی بخش چند نفره تاکید دارد. در این بخش چهار نفر در نقش افراد شکارچی یا همان انسان ها قرار گرفته و در طرف مقابل هم یک نفر در نقش یک هیولا قرار می گیرد. در بازی چندین نوع هیولا وجود دارد که تا کنون دو نمونه از آن ها به نام های Kraken و Goliath معرفی شده است. زمانی که شما در نقش هیولا قرار می گیرید ابتدا باید به دنبال رشد و به تکامل رساندن (evolve) هیولای خود باشید و برای این کار لازم است موجودات کوچکتر اطراف خود را نابود کنید و زمانی که به تکامل کافی رسیدید می توانید با قدرت بیشتری به جنگ با چهار شکارچی بروید. گفتنیست این هیولاها دارای جثه بسیار بزرگی هستند که پس از کامل کردن هر مرحله تکامل بزرگتر هم خواهند شد.

    Evolve PC-CODEX

    |نسخه فشرده CorePack-V2 با حجم ۹.۵ گیگابایت به پست اضافه شد|

     

    Evolve pc cover small دانلود بازی Evolve برای PC

     

    دانلود بازی Zombie Army Trilogy برای PC

    بازی های Zombie Army در حقیقت یک نسخه ی فرعی (spin-off) از سری sniper elite هستند و از دوربین ویژه ی این سری نیز بهره می برند (دوربینی که از بین رفتن اعضا و جوارح بدن را هنگام شلیک نمایش می دهد) تفاوت این بازی با سری اصلی در داستان و دشمنان و.. می باشد که در اینجا در حقیقت باید با مردگان و ارتش زامبی ها مبارزه کنید. این مجموعه شامل بازی اول و دوم zombie army , یک قسمت سوم جدید و یک horde mode جدید. البته در بازی شاهد ارتقای گرافیکی عناوین نیز خواهیم بود.

    Zombie Army Trilogy PC-CODEX

    |نسخه فشرده BlackBox با حجم ۵.۱ گیگابایت به پست اضافه شد|

     

    Zombie Army Trilogy pc cover small دانلود بازی Zombie Army Trilogy برای PC

     

    دانلود بازی Assassins Creed Rogue برای PC

    کنون باید داستان Assassin’s Creed : Rogue را مهم ترین داستان این سری بدانید زیرا علاوه بر اینکه شما را در نقش دشمن همیشگی اساسین ها یعنی یک تمپلار قرار می دهد، قرار است به داستان پر فراز و نشیب خانواده ی کنوی پایان دهد و پیش زمینه ی داستانی عنوان Unity را به وجود آورد. داستان بازی در بازه ی زمانی بین سال های ۱۷۵۲ تا ۱۷۶۱ جریان دارد، سال هایی که یکی از جنگ های مشهور آن دوران یعنی جنگ های هفت ساله جریان داشت و این جنگ ها با داستان بازی ارتباط مهمی دارند بنابراین در ابتدا توضیحی درباره ی این جنگ ها ارایه می دهیم. جنگ های هفت ساله به مجموع درگیری هایی گفته می شود که از سال ۱۷۵۶ تا ۱۷۶۳ میلادی در مناطق آمریکای شمالی، اروپا و آمریکای مرکزی جریان داشت و اکثر قدرت های بزرگ آن زمان در آن شرکت داشتند و با توجه به اقیانوس اطلس که پلی میان آمریکای شمالی و اروپا ایت، اکثر این نبرد ها نبرد های دریایی بوده اند. فرانسه هم که در این جنگ حضور داشت، صدمات اقصادی بسیار شدیدی دید و همین امر باعث شد تا اختلاف طبقاتی در این کشور پر رنگ تر شود و سرانجام به انقلاب مردم منجر شود، به همین دلیل است که داستان این نسخه به عنوان Unity نیز ارتباط دارد.

    Assassins Creed Rogue PC-CODEX

    |نسخه فشرده BlackBox با حجم ۵.۸ گیگابایت به پست اضافه شد|

    |آپدیت Update.v1.1.0-CODEX بازی به پست اضافه شد|

     

    Assassins Creed Rogue pc cover small دانلود بازی Assassins Creed Rogue برای PC

     

    دانلود بازی Trapped Dead Lockdown برای PC

    داستان این بازی در مورد یک شهر کوچکی از آمریکا است که به دلیل وجود بیماری زامبی شهر قرنطینه شده و کاملا تحت حفاظت قرار گرفته اما شما قبل از اینکه این شهر مسدود شود به داخل آن نفوذ میکنید تا ماموریت ها خود را به پایان برسانید. این بازی همانند بازی های استراتژی میباشد ولی گیم پلی آن بصورت Hack & Slash در قالب سبک نقش افرینی طراحی شده، در بازی ۵ شخصیت مختلف از قبیل marine، قصاب، قاتل، مارشال و جن گیر وجود دارند که هر کردام دارای توانایی ها و قابلیت های منحصر به فردی هستند و همچنین سبک و شیوه مبارزه هر کدام متفاوت است به طور مثال قاتل در استفاده از سلاح های گرم تخصص دارد، قصاب دشمنان را همانند یک سیب زمینی خورد شده تکه تکه میکند و جن گیر با توانایی های معنوی خود ددشمنان را نابود میکند. هر شخصیت در بازی دارای مهارت های منحصر به فرد و توانایی های دفاعی جدید و سبک حمله متفاوت است که شما میتواند این ویژگی ها را افزایش داده و مهارت های جدید را آنلاک کنید.

    Trapped Dead Lockdown PC-FLT

     

    Trapped Dead Lockdown pc cover دانلود بازی Trapped Dead Lockdown برای PC

    دانلود بازی Dark Souls II Scholar of the First Sin برای PC

    قبلاً اعلام شده بود که بروزرسانیی تحت عنوانِ Dark Souls 2: Scholar of the First Sin در سال ۲۰۱۵ برای عنوانِ Dark Souls 2 منتشر خواهد شد که تغییراتی عظیم را در سبکِ بازی و بخش آنلاین آن بوجود خواهد آورد اما هم اکنون توسعه دهندگان از جزئیاتِ این بروزرسانی پرده برداری کردند که در ادامه به آن می پردازیم. توسعه دهندگان هفته ی پیش خبر از یک کاراکتر جدید را دادند که در این بروزرسانی گنجانده شده و حالا هرشخصیتی که است ، زن یا مرد  اما هنوز معلوم نیست چه نقشی را در بازی ایفا خواهد کرد. همینطور از نکاتِ برجسته ی این پچ می توان به تغییراتِ مفیدِ بخشِ matchmaking و آنلاینِ بازی همراه با شامل شدنِ یک منو از سه بخشِ فعالِ منظقه ی نبرد اشاره کرد همچنین آیتم جدیدی تحت عنوانِ Agape ring اضافه شده که اقدام به جمع آوریِ روح ها یا همان Soul هایی که بازیکنان در طولِ بخشِ آنلاین بدست می آورند می کند و به بازیکنان این امکان را می دهد تا با محدود کردنِ روح هایِ جمع شده در بخشِ matchmaking بازی آنلاین خود را مدیریت کنند.

    Dark Souls II Scholar of the First Sin PC-CODEX

    |پچ Language.Selector-CODEX به پست اضافه شد|

     

    Dark Souls II Scholar of the First Sin pc cover small دانلود بازی Dark Souls II Scholar of the First Sin برای PC

    دانلود بازی Assassins Creed Chronicles China برای PC

    داستان بازی در مورد دختری است به نام Shao Jun که آخرین فرد از اتحاد Assassin's BrotherHood است و اهل چین است. او قصد دارد تا با دشمنانی که Assassin ها را نابود کرده اند مبارزه کند و انتقام خون برادران و خواهران Assassin خود را بگیرد. Shao Jun دارای سلاح های ویژه و مرگباری میباشد مانند Foot Blade که یک نوع چاقوی مخفی است که از جلوی چکمه یا کفش بیرون می آید و همینطور Jian Sword و چند اسلحه ی جدید دیگر. شما باید به مناطق مخلف چین سفر کنید و در نقش Shao Jun انتقام خون Assassin ها را بگیرید و اگر شکست بخورید فرقه ی Assassin's از بین میرود.

    Assassins Creed Chronicles China PC-CODEX

    |کرک فیکس Crackfix-CODEX به پست اضافه شد|

    |نسخه فشرده BlackBox با حجم ۱.۰۹ گیگابایت به پست اضافه شد|

     

    Assassins Creed Chronicles China pc cover دانلود بازی Assassins Creed Chronicles China برای PC

    دانلود بازی Space Hulk Ascension Dark Angels برای PC

    بازی Space Hulk یک بازی بسیار زیبا در سبک اکشن استراتژیک می باشد که به تازگی توسط Full Control Studios برای کامپیوتر تولید و منتشر شده است.این بازی را به نوعی می توان زیر مجموعه ای از داستان Warhammer 40000 که اکثر گیمرها با آن آشنایی دارند. بازی Space Hulk بیش از ۱۵ سال در سیستک ها و کنسول های مختلف حضور داشت و این بار سازندگان بار دیگر این عنوان را با کمک بازی Warhammer دوباره به سیستم های خانگی آورده است.بازی از نظر گرافیکی هم پیشرفت فوق العاده ای داشته است. Space Hulk یک بازی استراتژیک خوش ساخت با محوریت جنگ های ربوتیک در کهکشان هاست. ماجرای بازی در مورد یک تیم بی باک، قدرتمند و مجهز به انواع تسلیحات فوق مدرن فضایی است که در تلاش برای باز پس گیری شرافت خود با انبوهی از دشمنان شرور و وحشی صفت در اعماق کهکشان ها مبارزه می کنند. لوکیشین مبارزه ها اغلب کشتی فضایی عظیمی است که دخمه های پرپیچ و خم و مرموزی دارد و بطور کلی ۳ مأموریت سنگین و پر فراز و نشیب -با استفاده از تسلیحات فوق مدرن و برخوردار از قدرت جنگاوری بسیار بالا- را شامل می شود.

    Space Hulk Ascension Dark Angels PC-SKIDROW

     

    Space Hulk Ascension Dark Angels pc cover دانلود بازی Space Hulk Ascension Dark Angels برای PC

    دانلود بازی The Incredible Adventures of Van Helsing III برای PC

    جنگ داخلی در سرزمین بورگویا (Borgovia) پایان یافته اما آینده همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد و درست همانند گذشته، تاریک و شوم به نظر می رسد. شهر عجیب علم و تکنولوژی به موجب آزمایش های غریبی که با آنها عجین شده، در نابودی غم انگیزی به سر می برد و گوشه و کنار ویران شده اش به میدانی برای ستیز فرقه های شرور با یکدیگر تبدیل شده است. جنگ هایی که تنها برای کسب قدرت آغاز شده اند و جز بی خردی دلیل دیگری ندارند. گویی سرزمین بورگویا رو به پایانی آشفته گام بر می دارد و به روزهای آخر خود نزدیک می شود. پیشگویی ها نیز کاملاً همگام با این رویدادها حرکت می کنند و خبر از پایانی تاریک می دهند، امری که شاید وقوعش چندان هم غیرمحتمل نباشد. امواجی از بلاهای طبیعی این سرزمین خسته را در بر گرفته و پس لرزه های شومش با مخلوقی اسرار آمیز پیوند دارد. شیطانی شرور که از هم پیمانان سابق نیروهای تاریکی است و می رود تا تمام بورگویا را همچون اژدهایی گرسنه در خود ببلعد. تمام این آشفتگی ها نشان از یک اتفاق دارند: بازگشت ون هلسینگ. آری … او به عنوان یگانه ناجی بورگویا باز هم باید ساز و برگش را روی دوش خود بگذارد و بار دیگر برای نجات شهر و دیارش پیشقدم شود. اما این بار اوضاع کمی متفاوت است. او اکنون برای از بین بردن خطرناک ترین هیولایی که ساکنین بورگویا در تمام طول تاریخ خود با آن مواجه بوده اند پا به مهلکه می گذارد و این بار موضوع فقط نجات شهر نیست. این بار رویارویی پایانی ون هلسینگ، بیش از هر زمان دیگری جنبه های شخصی دارد و او برای رسیدن به هدفش حاضر به انجام هرکاری است. حتی اگر این کار، او را با تاریک ترین اسرار نهفته در لایه های زیرین شکل گیری بورگویای نوین روبرو سازد. حقیقتی که شاید تلخ باشد و شاید ترسناک. در هر صورت این پایان دنیاست و آخرین رویارویی خونین ون هلسینگ با دشمنانش.

    The Incredible Adventures of Van Helsing III PC-CODEX

    |آپدیت UPDATE.1.40cHotfix3-CPY به پست اضافه شد|

     

    The Incredible Adventures of Van Helsing III pc cover small دانلود بازی The Incredible Adventures of Van Helsing III برای PC

     

    دانلود DLC جدید The Evil Within The Executioner DLC برای PC

    محتوای اضافی The Executioner شما را در حالت اول‌شخص در نقش هیولای The Keeper (همان هیولایی که در تصویر بالا آن را مشاهده می‌کنید) قرار می‌دهد و براساس صحبت‌های سازندگان، طرفداران با کیپِر با بسیاری از هیولاهایی که در نسخه اصلی رو به رو شدند مبارزه خواهند کرد. پس از انتشار دو بسته الحاقی The Assignment و The Consequence، بسته الحاقی The Executioner سومین و آخرین بسته از محتویات اضافی بازی The Evil Within خواهد بود. بخش جذاب این DLC این است که زاویه دید بازی به صورت اول شخص خواهد بود و مانند بازی اصلی به صورت سوم شخص نخواهد بود. بازیکنان هنگامی که در نقش The Keeper قرار بگیرند به سلاح های ویرانگر زیادی دسترسی خواهند داشت و به ساختمان Victoriano باز خواهند گشت تا با دشمنان دیگر که در The Evil Within هستند مبارزه کنند.

    The Evil Within The Executioner DLC PC-CODEX

     

    The Evil Within The Executioner DLC pc cover small دانلود DLC جدید The Evil Within The Executioner DLC برای PC

     

     

    دانلود + ادامه مطلب
    تبلیغات
    نویسندگان
    ورود کاربران
    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع
    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری
    تبادل لینک هوشمند

      تبادل لینک هوشمند

      برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بهترین دانلود و آدرس minitoonss.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






    آخرین نظرات کاربران
    تمنا - چطوری یا نه؟ - 1394/10/2
    لیدا - مگا لینک یکی از بهترین پیج های تبادل لینک در ایران با رتبه بسیار عالی در گوگل از شما برای تبادل لینک دعوت به عمل می آورد. - 1394/9/29
    نینجا - very good - 1394/9/27
    متین - سلام
    میبینم که مشتری رو هوا میزنی
    ولی به هر حال بنرتو چون ساده بود از چترومشون برداشتن
    یکم حرفه ای تر کار کن سهیل
    اینو من براشون زدم
    http://uupload.ir/files/f8zc_eeee.jpg
    پاسخ:سلام هههههه هههه توی چت ورم ها زیاد نگرد من حرفه ایی رایگان کار نمیکنم اینو بدونه چون اگه ما حرفه ایی بزنیم نمیتونی ببنی - 1394/9/26
    محمد - دوباره سلام . انشالا که حال شما (مدیرمحترم) خوب هست؟؟
    راستش من واقعا دوست دارم که شما نامی از سایت های من در وبلاگ قشنگتون منتشرکنید(منو لینک کنید) و افراد بیشتری بتوانند با سایت من اشنا شوند.
    میدونم با کمال پررویی دارم درخواست کمک بزرگی ازتون میکنم ولی صمیمانه خواستار این هستم که لطف کنید من را لینک کنید.
    البه من هم برای جبران لطفتون شما را لینک میکنم.
    لطفا این سایتم را ( http://mag-iran.com/ ) با کلمه : دانلود مقاله و این سایت را (http://www.getpaper.ir/ ) با کلمه : دانلود پایان نامه لینک کنید.
    من هم شما را در یکی از سایت های بزرگ و عمر دارم (http://pdfarticle.net/ ) با افتخار لینک میکنم.
    فقط حتما بگید با چه کلمه ای شما را لینک کنم؟؟
    منت میزارید اگربا درخواست بنده موافقت بفرمایید.
    امری بود در خدمتم.
    محمد ابراهیمی
    09366839972
    - 1394/7/23
    hanieh - سلام . عاللللللللللیییییییییییییییییی یییییه

    پاسخ:سلام ممنونم - 1394/7/8
    links-exchange.lxb.ir - سلام
    اینم آدرس وبم...
    منو با نام :links-exchange.lxb.ir
    و آدرس : http://links-exchange.lxb.ir
    لینک کن.
    ممنون - 1394/7/8
    نوید - عالیه بچه ها
    پاسخ:چاکرتم - 1394/6/28
    نوید - عالی بود عالی عالی دانلود نکنین ضرر کردین
    پاسخ:سلام ممنونم برادر - 1394/6/27
    سهیل - سلام مرسی خوب بود اما دیوار ها اصلا خوب نیست
    پاسخ:سلام خواهش نظر من نبوده به بابت دیوار نظر سوپرسیل بوده - 1394/6/27/minitoon
    عنوان آگهی شما

    توضیحات آگهی در حدود 2 خط. ماهینه فقط 10 هزار تومان

    عنوان آگهی شما

    توضیحات آگهی در حدود 2 خط. ماهینه فقط 10 هزار تومان

    به بهترین دانلود امتیاز دهید