تبلیغات در سایت ما

بهترین دانلود

چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
پشتيباني آنلاين
پشتيباني آنلاين
آمار
آمار مطالب
  • کل مطالب : 199
  • کل نظرات : 14
  • آمار کاربران
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آمار بازدید
  • بازدید امروز : 5
  • بازدید دیروز : 2
  • ورودی امروز گوگل : 1
  • ورودی گوگل دیروز : 0
  • آي پي امروز : 2
  • آي پي ديروز : 1
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 92
  • بازدید سال : 4316
  • بازدید کلی : 61068
  • اطلاعات شما
  • آی پی : 18.216.209.112
  • مرورگر :
  • سیستم عامل :
  • امروز :
  • درباره ما
    بهترین دانلود
    به وبلاگ من خوش آمدید
    خبرنامه
    براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



    امکانات جانبی

    تبلیغات

    منتظــــــــران مهـــــــــدی

    بزرگترین فروشگاه اینترتی

    دانلود بازی Submerged برای PC

    Submerged یک بازی سوم شخص بدون جنگ و خون ریزی می باشد که در سبک ماجراجویی و ایندی تولید شده است. در این بازی شما شهری سیل زده مرموز را به بررسی خواهد کرد و زیبایی های موجود در ویرانی های دنیای بیرونی خود را خواهید چشید. شما در این بازی در نقش Miku که دختری جوان بوده و برادر زخمی خود را توسط قایق ماهیگیری کوچک خود به شهر آورده است خواهید بود.

    Submerged PC-RELOADED

     

    Submerged pc cover دانلود بازی Submerged برای PC

     

    دانلود بازی Assassin’s Creed Liberation HD برای PC

    این بازی یک نسخه بازسازی شده از بازی زیبای Assassin’s Creed III: Liberation است. این بازی در سبک Action-adventure است و شما را در جهانی بزرگ قرار می دهد. جهانی که به وسیله موتور قدرتمند AnvilNext زینت بندی شده است. شما در بازی در نقش یک کارکتر زن با نام Aveline de Grandpré هستید. او یک Assassin آفریقایی – فرانسوی می باشد و حوادث او را به یک آدمکش تبدیل می کند. اگر در گذشته این عنوان را بر روی PlayStation Vita بازی کرده باشید از قدرت ها و ضعف های داستانی این بازی با خبر هستید اما گرافیک حال با گرافیک قبلی قابل قیاس نیست و گرافیک بسیار زیبا تر شده است و مشکلات زیادی رفع و بازی بهبود زیادی پیدا کرده است. بهبودی که درخور کنسول ها نسل قبلی می باشد! داستان Liberation که در سال گذشته منتشر شد، به این شرح است که دختری دورگه بنام آویلین (Aveline) به خدمت فرقه Assassinها درمی آید. او از طریق واسطه مرموزی به نام آگاته (Agate) تا انجمن Brotherhood هم پیش می رود و ماجراجویی هایش در خلال این فرقه، یعنی مبارزه با شوالیه های معبد شروع می شود. در بسیاری از نقدهای بازی، بر هدر رفتن شخصیت جدید و دیگر شخصیت اصلی موجود در این نسخه، اتفاق نظر بوجود آمده بود و باید گفت که ماجرای بازی به همین جا ختم می شود و خبری از آن حس و حال رمز آلود گذشته در Liberation نیست. گیم پلی نیز همانند نسخه های اصلی، عناصر گردش آزاد در فضای Open-World بازی را با خود به همراه دارد، اما برخی از مکانیزم های گذشته از این نسخه حذف شده اند. شخصیت اصلی از ابزار لازم برای یک Assassin همچون Hidden Bladeها و سلاح های جانبی دیگری نظیر شمشیر، تبر و تپانچه استفاده می کند، اما در مأموریت های بازی محدودیت هایی اعمال شده که احتمالاً چندان مورد استقبال بازیکنان قرار نگیرد. سیستم مبارزه ای زنجیره ای و آشنای سری، بسیار سینمایی تر از گذشته به نظر می رسد، اما طبق تجارب نسخه Vita، می توان گفت که اکثراً انگیزه ای برای درگیری های مستقیم نداشته و سعی بر این بوده تا به صورت روش های مخفی-کارانه یا حتی گذشتن از سد دشمنان، بازی دنبال شود.

    Assassin's Creed Liberation HD PC-SKIDROW

    |نسخه فشرده BlackBox با حجم ۱.۵ گیگابایت به پست اضافه شد|

     

    Assassins Creed Liberation HD cover دانلود بازی Assassins Creed Liberation HD برای PC

     

    دانلود بازی Rambo The Video Game برای PC

    بازی Rambo: The Video Game یک بازی اکشن اول شخص خواهد بود که با توجه به نمایش هایش شباهت های مشهودی به سری بازی های موفق far cry دارد و داستان کلی آن در مورد سری فیلم های بسیار موفق تاریخ سینما یعنی رمبو خواهد بود. برخی از ویژگی های بازی را می توان بدین صورت بیان داشت فریب دادن:در این قابلیت شما می توانید به پشت دشمن رفته و با زیرکی سلاح شخص را بردارید وبا حمله ی ناگهانی افراد دور او را با یک گلوله نابود کنید. مبارزه ی دکمه زنی:مطمئنا با دکمه زنی و یا QTE دربین بازی ها آشنا هستید در این بازی هم همینطور مبارزه هایی بر پایه ی دکمه زنی دارید. منطبق کردن تفنگ و وسیله ی نقلیه:در این قابلیت شما در حال رانندگی هستید و موشکی درحال آمدن به سمت شما است که شما با منطبق کردن تفنگ و نشانه ی آن درحین رانندگی می توانید شلیک کنید. قدرت شکاری:با این قابلیت در بازی های دیگر مثل رستگاری سرخ پوست مرده هم آشنا شدید که این قابلیت به شما در نشانه گیر با تیرو کمان و چاقو در حین شما کمک می کند زیرا دارای تمرکز بیشتر می شوید. این بازی، یک گیم نام آشنا است که شخصیت اول و اصلی آن Sylvester Stallone معروف است که در نقش John Rambo ظاهر میشود. ی یک سربازی کهنه جنگ ویتنام و یک کلاه سبز اصیل است که با بسیاری از فنون مبارزه و جنگ های چیریکی ماهر است. بازی Rambo The Video Game براساس سری فیلم های رامبو: اولین خود ۱ و ۲ ساخته شده است. سلاح های و ابزارهای نابود کننده بسیاری در اختیار شما قرار میگیرد که باید دشنان را نابود کنید. از نظر گرافیک بازی فوق العاد بوده و بازی در دو حالت یک و دو نفره قابل اجراست. ۱۵ مرحله پر از درگیری بر اساس همین فیلم برای این بازی تدارک دیده شده است و همچنین صدای رمبو و سرهنگ Trautman ضبظ شده از صدای همان بازیگران است که از آرشیو کانال جمع آوری شده و این امر نشان میدهد که شرکت Reef برای ساخت این بازی وقت بسیاری گذاشته است. تمامی صحنه های داستان این بازی در استودیوی مشهور Alvernia و نویسندگان بازی The Witcher 2 ایجاد شده است.

    Rambo The Video Game PC-RELOADED

     

    Rambo the Video game pc cover دانلود بازی Rambo The Video Game برای PC

     

    دانلود بازی LEGO The Hobbit برای PC

    داستان Lego The Hobbit بر اساس دو قسمت نخست فیلم The Hobbit خواهد بود. به عبارتی هسته ی داستان بازی از The Hobbit: An Unexpected Journey و Hobbit: Desolation Of Smaug الهام گرفته و بهره مند شده است. مبتنی بر داستان این دو فیلم شما در این بازی کنترل شخصیت های Bilbo Baggins و Gandalf the Grey و Thorin Oakenshield را عهده دار خواهید شد و ماموریت های بازی هم مبنی بر مبارزات شما در راه رسیدن به دارون، پادشاهی Erebor است. شخصیت هایی هم که تا کنون حضور شان در این بازی تایید شده است عبارتند از Bilbo, Gandalf and all of the dwarves: Thorin, Fíli, Kíli, Óin, Glóin, Dwalin, Balin Bifur, Bofur, Bombur, Dori, Nori and Ori. همچنین در این بازی هر کارکتر قابلیت و توانایی ها منحصر به خودش را دارا خواهد بود. همچنین چندی از نام چندی از محیط های بازی هم رونمایی شده که متشکل از  Bag End، Bilbo’s Hobbit-hole in Hobbiton، the High Pass over the Misty Mountains، Goblin-town و Mirkwood و Rivendell هستند.

    LEGO: The Hobbit PC-RELOADED

    Update: LEGO The Hobbit Cheats and Bonus Unlocker-BAT added!

     

    Lego The Hobbit pc cover small دانلود بازی LEGO The Hobbit برای PC

    دانلود دوبله فارسی بازی کرایسیس ۲ – Crysis 2

    Crysis 2 عنوانی موفق در سال ۲۰۱۱ بود که توانست با کیفیتی بالا و دیدنی ، طرفداران زیادی را برای خود جمع کند . هم اکنون نسخه ی دوبله فارسی این بازی زیبا را برای شما آماده کرده ایم که با نصب آن می توانید بهتر با داستان بازی ارتباط برقرار کنید . این بازی نسخه دوم و به نوعی سومین ویرایش بازی استثنائی و بی نظیر بازی اکشن اول شخص شلیک کننده ” کرایسیس” با گرافیک فوق العاده و باورنکردنی ساخته استودیوی Crytek می باشد که تاریخ انتشار نسخه رسمی آن ۲۲ مارس ۲۰۱۱ توسط کمپانی EA Games اعلام شده است. وقایع بازی سه سال بعد از پایان اتفاقات نسخه‌ی اول و در سال ۲۰۲۳ رخ می‌دهد، بخش عمده‌ی جهان، از جمله شهرهای مهم توکیو، لندن و ریودوژانیرو توسط بیگانگان فضایی تقریباً ویران و متروکه شده و سایه شوم مرگ بر زمین افکنده شده است. نیویورک نیز به محاصره‌ی بیگانگان درآمده و در این شرایط بایستی با آنها مقابله کرد. Crysis 2 برای اولین بار در سری خود دارای سیستم کاورگیری می‌باشد، سیستم کاور این بازی همانند Killzone 2 خواهد بود، یعنی نمای دوربین به هنگام کاور برخلاف عناوینی مثل Rainbow Six: Vegas تغییر نخواهد کرد و به همان شکل اول شخص خواهد بود.

     

    Crysis 2 -BlackBox + Farsi Patch

    نسخه ی دوبله فارسی برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی

     

    Crysis 2 Farsi دانلود دوبله فارسی بازی کرایسیس 2   Crysis 2

     

    دانلود بازی Transformers Rise of the Dark Spark برای PC

    اگر اهل فیلم های سری Transformers باشید٬ حتما به دنبال بازی های سری Transformers هم خواهید رفت. به تازگی از عنوان تازه ای از سری بازی های Transformers با نام Transformers: Rise Of The Dark Spark منتشر شده است. این عنوان در واقع ادغامی از فیلم آینده Michael Bay و سری Transformers در قالب یک بازی جدید است. این عنوان در New York Toy Fair معرفی شد و توسط استودیوی Edge of Reality ساخته شده است. بازیکن در بازی قابلیت بازی بر روی هر دو جناح Autobots و Decepticons را داراست و در بازی بیش از ۴۰ کارکتر قابل پخش وجود دارد. همچنین بازی دارای یک بخش چند نفره نیز هست که می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند. نسخه کنسول Transformers: Rise Of The Dark Spark نیز دارای بخش Co-op هست که ۴ بازیکن را وارد این بازی می کند. تجربه های جمع آوری شده در بخش چند نفره و تک نفره Transformers: Rise Of The Dark Spark قابل اشتراک گذاری هستند.

     

    Transformers Rise of the Dark Spark-FLT

    |نسخه فشرده BlackBox با حجم ۵.۸ گیگابایت به پست اضافه شد|

     

    Transformers Rise of the Dark Spark PC دانلود بازی Transformers Rise of the Dark Spark برای PC

     

    دانلود بازی Sniper Elite 3 برای PC

    نسخه ی سوم این سری سعی دارد از کلیشه های معمول فاصله بگیرد و برای تحقق این نکته سازندگان دست به یک ریسک بزرگ زده اند و لوکیشن اصلی بازی را از خیابان ها و ساختمان های ویران اروپا به صحرای گرم و سوزان آفریقا تغییر داده اند. بازی در بازه ی زمانی سال ۱۹۴۰ تا ۱۹۴۳ میلادی جریان دارد، جایی که شعله های آتش این جنگ ویران کننده به آفریقا نیز رسیده است و این قاره را نیز در کام آتش خود فرو برده است. بازیباز در نقش یک تک تیرانداز قرار می گیرد که عضوی از نیروهای متفقین می باشد. دلیل انتخاب تک تیراندازی از نیرو های متفقین این بوده است که اولا تک تیرانداز ها در نیروهای متفقین نقش بسیار مهمی ایفا می کردند و در بسیاری از  ماموریت ها نقش کلیدیی دارا بودند و از سوی دیگر شمال آفریقا تحت نفوذ نازی ها می باشد و ساده ترین راه برای ورود به مناطق آن ها از طریق  استتار و مخفی کاری است که این کار تنها از سوی یک تک تیرانداز قابل انجام می باشد. شخصیت اصلی بازی فردی به نام Karl Fairburne می باشد که از تک تیراندازن زبده ی نیروی OSS به شمار می آید. محیط بازی با توجه به فضای آفریقا طراحی شده است و با توجه به اینکه مناطق شمالی قاره ی آفریقا دارای رشته کوه هایی می باشند در بازی نیز شاهد تپه ها و کوه های بلندی هستیم که فضای مناسبی برای یک تک تیرانداز است.

    Sniper Elite III PC-FTS

    Sniper Elite III PC-RELOADED added!

    |نسخه فشرده BlackBox با حجم ۷.۵ گیگابایت به پست اضافه شد|

    |آپدیت و دی ال سی جدید بازی Update v1.06 Include DLC-RELOADED اضافه شد|

     

    Sniper Elite III pc cover small دانلود بازی Sniper Elite 3 برای PC

    دانلود مجموعه بازی های مدال افتخار – Medal of Honor: Anthology 2002-2012

    مدال افتخار ( Medal of Honor ) که به اختصار (MoH) نیز نامیده می شود نام یک سری بازی ویدیویی موفق و محبوب در سبک اکشن اول شخص مرتبط با وقایع جنگ جهانی دوم است ( البته سری جدید این سری که از سال ۲۰۱۰ میلادی عرضه شد به جنگ های مدرن می پردازد ). سری برادران در ارتش از این بازی الگوبرداری کرد . تاکنون سیزده قسمت از سری مدال افتخار برای سیستم های مختلف بازی و همچنین ویندوز عرضه شده است . کارگردانی دو قسمت اول این مجمموعه برعهده استیون اسپیلبرگ بوده است . برای شما علاقه مندان به اینر سری از بازی های ، تمامی نسخه های منتشر شده PC این را به صورت رایگان آماده کرده ایم که در ادامه می توانید لیست آن ها را مشاهده نمایید .

     

    Medal of Honor: Anthology (2002-2012) PC

     

    Medal of Honor Anthology دانلود مجموعه بازی های مدال افتخار   Medal of Honor: Anthology 2002 2012

     

    دانلود بازی Gauntlet برای PC

    بازی کلاسیک Gauntlet که یک بازی ۴نفره در کنسول های قدیمی بود، حال بازسازی شده و با حال و هوایی جدید عرضه شده است. یکی از ۴  قهرمان بازی را انتخاب کنید و پا به سیاه چالی مملوء از هیولاها بگذارید و ترکیبی از منحصر به فرد بودن ساختمان ها و سطوح تصادفی بازی را تجربه نمایید. با دشمنان و دزدان، با همراهی دوستان خود به نبرد بپردازید تا ثروت و شکوه را بدست بیاورید. این بازی به ۲صورت تک نفره و چندنفره قابل بازی می باشد که شما می توانید برحسب تمایل خود، یکی از آن ها را انتخاب نمایید و طعم جدیدی از این سری بازی ها را بچشید.

     

    Gauntlet PC-CODEX

     

    Gauntlet pc cover small دانلود بازی Gauntlet برای PC

    دانلود بازی Styx Master of Shadows برای PC

    درباره ی بخش داستانی این عنوان اطلاعات چندانی منتشر نشده است   اما می توانم کمی شما را با داستان بازی آشنا کنم . شخصیت اول که styx نام دارد قرار است به شهر Akenash سفر کند و بر خلاف چثه ی کوچکش  هدف بزرگی دارد و آن هم این است که بیشتر با خودش آشنا شود و  جنسیت و نوع خودش را بشناسد زیرا دیگر مانند او کمتر پیدا می شوند و تقریبا نسل او از بین رفته است . Akenash جایی است که تمام تاریکی ها از آن جا سرچشمه میگیرند و تمام موجودات خبیث در آن جا هستند به همین دلیل styx باید با استفاده از مهارت های خود به هدفش برسد . اخیرا شخصیت Styx مورد توجه خیلی ها قرار گرفته است و با این که Of Orcs and Men  چندان موفق نشد اما شخصیت خبیث styx ممکن است توجه خیلی ها را جلب کرده باشد علاوه بر این دیالوگ های او نیز بسیار تاثیر گذار هستند همچنین او عاشق دزدی است که این شخصیتش را کامل میکند و ممکن است این بازی را با عنوان  Thief مقایسه کنید آن موقع فرق یک بازی سوم شخص با اول شخص را درک خواهید کرد . استدیوی فرانسوی  Cyanide تمام تلاش خود را میکند که به این بازی  هویت خاص خودش را بدهد ، اما این را نمی توان انکار کرد که این عنوان از بازی Thief الهام گرفته شده است . شما شخصیت styx را در  محیط های خیلی بزرگ و متنوع  کنترل خواهید کرد به طوری که ممکن است احساس کنید این یک بازی open world است اما این طور نیست . عنوان styx راه های زیادی را برای نابودی دشمنان شما فراهم کرده است تا به هدف خود برسید ، می توانید حواس آن ها را منحرف کنید یا اینکه در بین آن ها  مخفی بشوید و در بین انجام این کارها جواهرات و اشیاء با ارزش را  بدزدید . محیط بازی به گونه طراحی شده که فضای زیادی برای انجام مخفی کاری وجود دارد ، در ها و راه های زیادی برای رسیدن به دشمن خود در بازی گذاشته شده است . شخصیت styx خیلی سریع و چالاک است ، اما بهتر است همیشه در حالت مخفی کاری بماند این کار باعث میشود که صدای پای او به گوش دشمنان نرسد اما اگر از دشمنان فاصله زیادی داشته باشد  این کار دیگر لازم نیست و می تواند به سرعت حرکت کند . بهترین روش برای مخفی کاری حرکت در سایه ها و تاریکی است اما برای اینکار باید مراقب نوع دشمن خود باشید.

     

    Styx: Master of Shadows PC-RELOADED

    |نسخه فشرده BlackBox با حجم ۴.۵ گیگابایت به پست اضافه شد|

     

    Styx Master of Shadows pc cover دانلود بازی Styx Master of Shadows برای PC

     

    تبلیغات
    نویسندگان
    ورود کاربران
    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع
    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری
    تبادل لینک هوشمند

      تبادل لینک هوشمند

      برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بهترین دانلود و آدرس minitoonss.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






    آخرین نظرات کاربران
    تمنا - چطوری یا نه؟ - 1394/10/2
    لیدا - مگا لینک یکی از بهترین پیج های تبادل لینک در ایران با رتبه بسیار عالی در گوگل از شما برای تبادل لینک دعوت به عمل می آورد. - 1394/9/29
    نینجا - very good - 1394/9/27
    متین - سلام
    میبینم که مشتری رو هوا میزنی
    ولی به هر حال بنرتو چون ساده بود از چترومشون برداشتن
    یکم حرفه ای تر کار کن سهیل
    اینو من براشون زدم
    http://uupload.ir/files/f8zc_eeee.jpg
    پاسخ:سلام هههههه هههه توی چت ورم ها زیاد نگرد من حرفه ایی رایگان کار نمیکنم اینو بدونه چون اگه ما حرفه ایی بزنیم نمیتونی ببنی - 1394/9/26
    محمد - دوباره سلام . انشالا که حال شما (مدیرمحترم) خوب هست؟؟
    راستش من واقعا دوست دارم که شما نامی از سایت های من در وبلاگ قشنگتون منتشرکنید(منو لینک کنید) و افراد بیشتری بتوانند با سایت من اشنا شوند.
    میدونم با کمال پررویی دارم درخواست کمک بزرگی ازتون میکنم ولی صمیمانه خواستار این هستم که لطف کنید من را لینک کنید.
    البه من هم برای جبران لطفتون شما را لینک میکنم.
    لطفا این سایتم را ( http://mag-iran.com/ ) با کلمه : دانلود مقاله و این سایت را (http://www.getpaper.ir/ ) با کلمه : دانلود پایان نامه لینک کنید.
    من هم شما را در یکی از سایت های بزرگ و عمر دارم (http://pdfarticle.net/ ) با افتخار لینک میکنم.
    فقط حتما بگید با چه کلمه ای شما را لینک کنم؟؟
    منت میزارید اگربا درخواست بنده موافقت بفرمایید.
    امری بود در خدمتم.
    محمد ابراهیمی
    09366839972
    - 1394/7/23
    hanieh - سلام . عاللللللللللیییییییییییییییییی یییییه

    پاسخ:سلام ممنونم - 1394/7/8
    links-exchange.lxb.ir - سلام
    اینم آدرس وبم...
    منو با نام :links-exchange.lxb.ir
    و آدرس : http://links-exchange.lxb.ir
    لینک کن.
    ممنون - 1394/7/8
    نوید - عالیه بچه ها
    پاسخ:چاکرتم - 1394/6/28
    نوید - عالی بود عالی عالی دانلود نکنین ضرر کردین
    پاسخ:سلام ممنونم برادر - 1394/6/27
    سهیل - سلام مرسی خوب بود اما دیوار ها اصلا خوب نیست
    پاسخ:سلام خواهش نظر من نبوده به بابت دیوار نظر سوپرسیل بوده - 1394/6/27/minitoon
    عنوان آگهی شما

    توضیحات آگهی در حدود 2 خط. ماهینه فقط 10 هزار تومان

    عنوان آگهی شما

    توضیحات آگهی در حدود 2 خط. ماهینه فقط 10 هزار تومان

    به بهترین دانلود امتیاز دهید