تبلیغات در سایت ما

بهترین دانلود

چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
پشتيباني آنلاين
پشتيباني آنلاين
آمار
آمار مطالب
  • کل مطالب : 199
  • کل نظرات : 14
  • آمار کاربران
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آمار بازدید
  • بازدید امروز : 19
  • بازدید دیروز : 2
  • ورودی امروز گوگل : 2
  • ورودی گوگل دیروز : 0
  • آي پي امروز : 6
  • آي پي ديروز : 1
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 106
  • بازدید سال : 4330
  • بازدید کلی : 61082
  • اطلاعات شما
  • آی پی : 3.143.23.176
  • مرورگر :
  • سیستم عامل :
  • امروز :
  • درباره ما
    بهترین دانلود
    به وبلاگ من خوش آمدید
    خبرنامه
    براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



    امکانات جانبی

    تبلیغات

    منتظــــــــران مهـــــــــدی

    بزرگترین فروشگاه اینترتی

    دانلود فصل اول انیمیشن ALVINNN and the Chipmunks 2015

     

    ALVINNN and the Chipmunks Season 1 WebRip (2015) Mkv   x264/x265

    |دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

    |قسمت اول الی سوم در ادامه مطلب قرار گرفت|

     

    ALVINNN and the Chipmunks 2015 cover دانلود فصل اول انیمیشن ALVINNN and the Chipmunks 2015

     

    نام انیمیشن: ALVINNN and the Chipmunks Season 1 – فصل اول انیمیشن آلوین و سنجاب ها

    سال انتشار: ۲۰۱۵

    مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۲۲ دقیقه

    حجم: به طور میانگین هر قسمت ۱۷۰/۹۰ مگابایت

    کیفیت: Webrip 720p/Webrip x265 720p

    IMDB

    زیرنویس فارسی: ندارد

    خلاصه داستان: انیمیشن سریالی آلوین و سنجاب ها یک انیمیشن امریکایی-فرانسوی می باشد که از شخصیت های محبوب سری فیلم های کارتونی با همین نام نشئت گرفته است. در هر قسمت از این انیمیشن، ۴دوست صمیمی که به یکدیگر بسیار وابسته هستند باید نابه سامانی های به وجود آمده را حل کنند و …

     

    دانلود دمو بازی FIFA 15 برای PC

    نسخه دمو بازی فیفا ۱۵ ساعاتی پیش ریلیز شده و در شبکه Origin که همان شبکه اختصاصی کمپانی EA می باشد، آماده ی دریافت برای کاربران در سرتاسر دنیا می باشد. به علت محدودیت های اینترنتی و حجمی در ایران، تصمیم بر آن شد که نسخه ی آفلاین این بازی را برای کاربران محترم وبسایت دانلودها آماده نماییم. آموزش کامل نصب و لینک های دانلود در ادامه مطلب قرار گرفته اند. لطفا دقت داشته باشید که از نقد و بررسی بازی خودداری کرده ایم، زیرا هنوز اطلاعات کامل و دقیقی از این بازی انتشار پیدا نکرده و هنوز نقدی مناسب برای آن آماده نشده است. در مورد تیم هایی که در این نسخه ی دمو قرار دارند، باید اعلام فرمود که این تیم ها عبارتند از: دورتموند، بارسلونا، لیورپول، بوکا جونیورز، چلسی، پاریسن جرمن، منچستر سیتی و ناپولی.

     

    FIFA 15 PC-DEMO RELEASE

    |فایل های مبتنی بر رفع مشکلات بازی به پست همگی اضافه شدند|

     

    FIFA 15 DEMO pc cover دانلود دمو بازی FIFA 15 برای PC

    دانلود بازی Deathtrap برای PC

    در بازی Deathtrap بازیکنان در قالب یک قهرمان قرار می گیزند و وظیفه دارند با اتکا به قدرت و مهارت قهرمان خود و گذاشتن تله های متعدد در مسیر پر پیچ و خم بازی از مقر خود در برابر انبوهی از دشمنان دفاع کند، هیولا ها و دشمنانی که با پیشرفت بازیکنان در بازی قوی تر شده و حتی درادامه باس فایت هایی هم به بازی اضافه می شود که مطمئنا  کار را برای بازیبا سخت تر خواهند کرد؛ لازم به ذکر است که قابلیت آپگرید کردن تله های موجود بازی و نیز مهارت های قهرمان بازی نیز در بازی وجود دارد. این بازی که قرار است در سبک tower-defense – سبک دفاع از مقر- ساخته شود ولی طبق گفته های سازندگان بازی از عناصر و ویژگی های سبک RPG نیز در ساخت این بازی استفاده شده است؛ از نکات مثبت  این بازی می توان به وجود قابلیت co-op  چهار نفره آن اشاره کرد.

    Deathtrap PC-FLT

     

    Deathtrap pc cover small دانلود بازی Deathtrap برای PC

    دانلود بازی Ori and the Blind Forest برای PC

    داستان بازی بزرگ و پیچیده نیست، بلکه شروعی است بر جذابیت های گیم پلی و زیبایی های بصری بازی! به گفته ی سازندگان آنها برای نوشتن داستان از عناوینی چون «شیرشاه» و «آدم آهنی بزرگ» الهام گرفته اند. «اوری» نام شخصیت اصلی بازی است که گیمر کنترل آن را در دست دارد. این موجود در یک شب طوفانی ناگهان در جنگلی افتاده و توسط موجودی عجیب شبیه یک خرس پیدا می شود. اوری قصه ی ما توسط دوست جدید و مهربانش نگه داری می شود و با او خو می گیرد. آنها مدت زیادی را با هم در خوشی زندگی می کنند، اما یک شب موجودی بزرگ و شیاد به نام «کورو» مادر اوری را می دزدد و حالا اوری برای پیدا کردن وی، شروع به گشتن جنگل زیبا و خطرناک بازی می کند. گیم پلی Ori and the Blind Forest ساده است ولی در عین حال با پیشرفت در بازی، سخت و پیچیده تر می شود. در ابتدا اوری ضعیف است و فقط توانایی پریدن دارد، اما با پیشروی در بازی با یک گوی نورانی به نام «سین» آشنا می شود که به وی در جنگیدن با دشمنان کمک کرده و مهارت های او را افزایش می دهد. بازیبازها با جمع آوری «نورهای روح» در طول بازی، می تواند به سطوح بالاتر بروند و به اصطلاح لول آپ شوند. با این کار از طریق درخت مهارت ها می توانید توانایی های اوری را افزایش دهید. نورهای روح نیز از شکست دادن غول ها و سایر دشمنان به دست می آیند. یکی از جنبه های منحصر به فرد بازی مکانیزم «اتصال روح» (Soul Link) است. اتصال روح یک جور سیستم ذخیره در بازی است که برای چکپوینت ها از آن استفاده می شود ولی در پیشرفت شخصیت بازی نیز کمک می کند؛ اما به یاد داشته باشید که در استفاده از آن باید صرفه جویی شود وگرنه نمی توانید بازی را ذخیره کنید! به دست آوردن روح انرژی آسان نیست و آن را در مکان های مخفی پیدا می کنید و یا از کشتن دشمنان مقدار بسیار کمی از آن را بدست میاورید که اصلا کافی نیست. این مکانیزم می تواند شما را دعوت به گشت و گذار و ماجراجویی در این جنگل زیبا کند.

    Ori and the Blind Forest PC-CODEX

    |آپدیت Ori.and.the.Blind.Forest.Update.2-CODEX بازی به پست اضافه شد|

     

    Ori and the Blind Forest pc cover small دانلود بازی Ori and the Blind Forest برای PC

     

    دانلود بازی State of Decay Year One برای PC

    State of Decay Breakdown عنوان یک بازی در سبک نقش آفرینی و اکشن است که توسط Microsoft Studios طراحی و ساخته شده است و شرکت Undead Labs برنامه توسعه پذیری آنرا بدست گرفت. در واقع این بازی شامل یک DLC به همراه نسخه کامل بازی است که بصورت رسمی منتشر شده است. اینجا آخر زندگی است, زامبی ها تمام شهر را گرفته اند و فقط عده ای بازمانده بصورت پراکنده زنده هستند سعی بر خلق یک جامعه قوی در دنیای آخرالزمان را دارند. سبک بازی سوم شخص اکشن است و بازی بصورت Open World میباشد, کل نقشه بازی برای شما در دسترس است, مواظب باشید چراکه در هر قسمت زامبیها وجود دارند, در واقع شما باید جان خود حفظ کرده و با استفاده از سلاح ها و تامین وسایل مورد نیاز در مقابل زامبی ها بایستید و به بازمانده های دیگر کمک کنید. میزان استقامت محدود شما باعث می شود تا نتوانید در درگیری های بزرگ شرکت کنید. همیشه باید سعی کنید که مبارزه های خود را بدون سر و صدا به پایان برسانید، چون ایجاد صدا باعث می شود که زامبی های بیشتری به سمت شما بیایند. گرافیک بازی در مقابل با حجم کم بازی بخوی طراحی شده است و بازی از قدرت گیم پلی خوبی بهره میبرد. در نتیجه انجام حملات شجاعانه برای غذا و مهمات، و نجات دیگر بازماندگان با استعدادهای منحصر به فرد از ویژگی های دیگر این بازی است.

    State of Decay Year One PC-CODEX

     

    State of Decay YOSE Day One Edition pc cover small دانلود بازی State of Decay Year One برای PC

     

    دانلود بازی BLADESTORM Nightmare برای PC

    Bladestorm: Nightmare بازیکنان را در نقش یک سرباز مزدور قرار می دهد که در ماموریت های بازی برای انگلستان یا فرانسه مبارزه می کند ، همچنین رویدادها و جنگ های بازی الهام گرفته از واقعیت است. علاوه بر کمپین (مرحله ی داستانی) تاریخی Bladestorm ، یک حالت مستقل (Nightmare) دارای یک سناریوی جدید در بازی وجود دارد که در آن گروهی از موجودات خیالی توسط شخصیت (Joan of Arc) شیطانی به وجود می آیند که بازیکنان باید ارتش اژدها ، غول و شیاطین را شکست داده و Joan of Arc را به خود سابقش (غیر شیطانی اش) بازگردانند. در این بازی برخلاف نسخه قبلی ان تغییرات زیادی ایجاد شده یکی از مهمترین این تغییرات انتخاب چند کاراکتر است.همین امر باعث میشود که به تنهایی برای مقابله با دشمنان خود راهی نشوید و همیشه نیروی کمکی همراه خود داشته باشید تا از شکست بگریزید و با پیروز شوید.یک نکته خیلی مهم در بازی این است که به وسیله ی هر کاراکتر میتوانید سلاح های جدید بدست بیاورید ولی اگر در مبارزه ای شکست بخورید تمام چیزهای گروهی شما از بین میرود.این بازی چند بخش دارد که یکی از مهمترین های ان بخش Nightmare  که در ان شما باید به جنگ با اهریمن ها و اژدها بروید و انها را نابود کنید.

    BLADESTORM Nightmare PC-CODEX

    |آپدیت Update.v1.01-CODEX به پست اضافه شد|

     

    BLADESTORM Nightmare pc cover small دانلود بازی BLADESTORM Nightmare برای PC

    دانلود بازی Hatred برای PC

    Hatred، بازی خشن و جنجال سازی که به عنوان دومین بازی تاریخ با درجه سنی فقط بزرگسال معرفی شده است. « از همه‌ی انسان‌ها متنفرم». کل داستان و محوریت اصلی بازی بر پایه‌ی این جمله است. شما در نقش شخصیتی سرخورده و طرد شده از جامعه قرار می‌گیرید که حالا باید انتقام خود را از همه‌ی دنیا بگیرید و همه‌ی مردم از هر قشر و هر شخصی را با گلوله‌ی تفنگ خود آشنا کنید. Hatred به خاطر خشونت بی حد و اندازه‌ای که دارد، جنجال‌های زیادی آفرید و به عنوان دومین بازی تاریخ که درجه‌ی سنی AO یا فقط بزرگسال را دریافت می‌کند، انتخاب شد. سابقا بازی Manhunt شرکت راک‌استار این درجه سنی را دریافت کرده بود و حتی این شرکت بازی خود را با مقداری سانسور به درجه‌ی M ( جوانان) بر روی کنسول ها منتشر کرد. اما سازندگان بازی Hatred به هیچ وجه حاضر به سانسور بازی خود نشده‌اند و قرار است فقط برای پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه کنند. بازی‌هایی با درجه سنی فقط بزرگسال بر روی کنسول‌ها منتشر نمی‌شوند. Hatred با استفاده از موتور گرافیکی آنریل ۴ در حال ساخت است و از گرافیک و فیزیک بسیار عالی برخوردار است. دوربین بازی حالت ایزومتریک دارد و در حالت اجرای حرکات تمام کننده، دوربین به شخصیت نزدیک می‌شود و نمایی سینمایی و جذابی را ایجاد می‌کند.

    Hatred PC-RELOADED

    |آپدیت Hatred.Update.1.to.5-BAT به پست اضافه شد|

     

    Hatred pc cover دانلود بازی Hatred برای PC

     

    دانلود پک تمامی DLCها WWE 2015 DLC Pack Addon برای PC

    سرانجام مجموعه پک کامل دی ال سی های بازی محبوب WWE 2k15 برای کامپیوتر عرضه شد. در این پکیج بسیاری از شخصیت ها و افزونه ها قرار داده شده، آپدیت هایی در زمینه بهینه سازی موتور گرافیکی بازی صورت گرفته است و قابلیت اجرای این بازی در سیستم هایی که مشخصات کامپیوتری پایین نیز دارند مهیا شده است. برای مشاهده ی لیست کامل امکانات این مجموعه عظیم دی ال سی که برای این بازی عرضه شده است، می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

    WWE 2015 DLC Pack Addon PC-RELOADED

     

    WWE 2K15 pc cover small دانلود پک تمامی DLCها WWE 2015 DLC Pack Addon برای PC

    دانلود بازی Sylvio برای PC

    در این بازی شما نقش Juliette Waters را بازی می کنید، این بازی به گونه ای اولین بازی است که شما در آن به کمک یک ضبط صوت و سایر تجهیزات پیش پا افتاده ، به ضبط فعالیت های شبح ها می پردازید . بعد از ورود به یک پارک قدیمی که در سال ۱۹۷۱ پس از یک زلزله ی کوچک برای همیشه بسته شد و حال شما در رستوران این پارک گیر افتاده اید . مردم در پارک چه کسانی هستند ؟ صداهایی که دستگاه ضبط ژولیت ثبت کرده است ، متعلق به چه کسانی است ؟ آیا او می تواند شب زنده بماند ؟ ژولیت دارای ۲ وسیله ی می باشد ، یک دستگاه ضبط صوت و یک شوتگان!

    Sylvio PC-RELOADED

     

    Sylvio pc cover small دانلود بازی Sylvio برای PC

     

    دانلود بازی Pro Cycling Manager 2015 برای PC

    پشت هر تیم موفق، یک مدیر موفق است! در این بازی شما نقش مدیریت را ایفا می کنید و یکی از ۷۵تیم موجود در بازی های دوچرخه سواری حرفه ای دنیا را به دست خواهید گرفت. در این بازی شما در فصل ۲۰۱۵ این بازی ها قرار خواهید گرفت و بیش از ۲۰۰ مسابقه را در ۵۵۰ بخش مختلف که شامل تور فرانسه نیز می باشد تجربه خواهید کرد. تیم حرفه ای خود را مدیریت کنید و برنامه ی کاملی برای فصل خود برقرار سازید. قراردادها، اسپانسرها، زمان های استراحت و تمرینات می توانند مهم ترین عناصر مدیریتی برای شما باشند!  از بهترین استراتژی برای پیروز شدن در مسابقات استفاده کنید. در نسخه ۲۰۱۵ بازی، بهبود گرافیکی، ویژگی های مدیریتی جدید، سیستم مصدومیت های حقیقی، بازار نقل و انتقالات پویا، رابط کاربری کاملا جدید و خلاقانه و گیم پلی غنی تر را می توان نام برد.

    Pro Cycling Manager 2015 PC-CODEX

     

    Pro Cycling Manager 2015 pc cover دانلود بازی Pro Cycling Manager 2015 برای PC

     

    تبلیغات
    نویسندگان
    ورود کاربران
    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع
    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری
    تبادل لینک هوشمند

      تبادل لینک هوشمند

      برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بهترین دانلود و آدرس minitoonss.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






    آخرین نظرات کاربران
    تمنا - چطوری یا نه؟ - 1394/10/2
    لیدا - مگا لینک یکی از بهترین پیج های تبادل لینک در ایران با رتبه بسیار عالی در گوگل از شما برای تبادل لینک دعوت به عمل می آورد. - 1394/9/29
    نینجا - very good - 1394/9/27
    متین - سلام
    میبینم که مشتری رو هوا میزنی
    ولی به هر حال بنرتو چون ساده بود از چترومشون برداشتن
    یکم حرفه ای تر کار کن سهیل
    اینو من براشون زدم
    http://uupload.ir/files/f8zc_eeee.jpg
    پاسخ:سلام هههههه هههه توی چت ورم ها زیاد نگرد من حرفه ایی رایگان کار نمیکنم اینو بدونه چون اگه ما حرفه ایی بزنیم نمیتونی ببنی - 1394/9/26
    محمد - دوباره سلام . انشالا که حال شما (مدیرمحترم) خوب هست؟؟
    راستش من واقعا دوست دارم که شما نامی از سایت های من در وبلاگ قشنگتون منتشرکنید(منو لینک کنید) و افراد بیشتری بتوانند با سایت من اشنا شوند.
    میدونم با کمال پررویی دارم درخواست کمک بزرگی ازتون میکنم ولی صمیمانه خواستار این هستم که لطف کنید من را لینک کنید.
    البه من هم برای جبران لطفتون شما را لینک میکنم.
    لطفا این سایتم را ( http://mag-iran.com/ ) با کلمه : دانلود مقاله و این سایت را (http://www.getpaper.ir/ ) با کلمه : دانلود پایان نامه لینک کنید.
    من هم شما را در یکی از سایت های بزرگ و عمر دارم (http://pdfarticle.net/ ) با افتخار لینک میکنم.
    فقط حتما بگید با چه کلمه ای شما را لینک کنم؟؟
    منت میزارید اگربا درخواست بنده موافقت بفرمایید.
    امری بود در خدمتم.
    محمد ابراهیمی
    09366839972
    - 1394/7/23
    hanieh - سلام . عاللللللللللیییییییییییییییییی یییییه

    پاسخ:سلام ممنونم - 1394/7/8
    links-exchange.lxb.ir - سلام
    اینم آدرس وبم...
    منو با نام :links-exchange.lxb.ir
    و آدرس : http://links-exchange.lxb.ir
    لینک کن.
    ممنون - 1394/7/8
    نوید - عالیه بچه ها
    پاسخ:چاکرتم - 1394/6/28
    نوید - عالی بود عالی عالی دانلود نکنین ضرر کردین
    پاسخ:سلام ممنونم برادر - 1394/6/27
    سهیل - سلام مرسی خوب بود اما دیوار ها اصلا خوب نیست
    پاسخ:سلام خواهش نظر من نبوده به بابت دیوار نظر سوپرسیل بوده - 1394/6/27/minitoon
    عنوان آگهی شما

    توضیحات آگهی در حدود 2 خط. ماهینه فقط 10 هزار تومان

    عنوان آگهی شما

    توضیحات آگهی در حدود 2 خط. ماهینه فقط 10 هزار تومان

    به بهترین دانلود امتیاز دهید